Diskuse

Breč, dokud můžeš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšete moc hezky, doopravdy se mi to líbí... ale s tím odchodem čehosi v nás... nemějte mi za zlé - to je pohádka. A bojím se, že šptaný návod....anebo nemohl být opilý moc, no...zmiňujete bití!.. a tímto -(není namířeno proti Vám )- zkrátka s jedním diskutérem nesouhlasím. Vám krásnou neděli.:-)

0 0
možnosti
JB

Dobrý den, paní Kielbergerová, myslím, že vím, co myslíte, a souhlasím. Velice Vám děkuji za velmi zajímavý komentář. Mějte se moc hezky.

0 0
možnosti
MP

Velice krásná povídka o tom, že když se něco stane takzvaně "emancipovaná" žena prostě spor VYHROTI .

Ta rozumná raději ukáže svoji slabost, zranitelnost, křehkost místo nenávisti a odporu - a nechá abyv muži převážila jeho přirozenost OCHRANITELSKE pudy. Protože protio nenávisti odporu, hzlobě a útokům bude muž BOJOVAT ale křehkost instinktivně chránit. možná ženepochopením tohohle a prrávě tohohle vznikáv elká čáast domácího násilí.

0 0
možnosti
JB

Dobrý den, pane Prášku, děkuji za komentář. Spíše jsem chtěla říct, že někdy se až moc bojíme ukázat city :-)

0 0
možnosti
Foto

Vidím, že jsem Vás párkrát "prošvihla", napravila jsem a přidávám k oblíbeným;-)

0 0
možnosti