Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Moc pěkně napsané a velmi silné.

1 0
možnosti
JB

Velice Vám děkuji, paní Koutková.

1 0
možnosti
VK

V prosinci nám zemřel mužův strejda,bylo mu 89 let,vozil nám děti,byl jako náš děda. V listopadu měl slabou mozkovou příhodu,stalo se mu to ráno a nám zavolal až odpoledne.Říkal,že čekal,co bude dál :)) On to teď už ví a já věřím,že se jednou zase setkáme.

0 0
možnosti
JB

Dobrý den, paní Kabíčková, to mě velice mrzí, ztráta milovaného člověka je vždy smutná. Přeji Vám jen dobré a děkuji za komentář :)

0 0
možnosti
PK

P36a33v64e88l 68K71h74a51i96l

19. 2. 2016 16:56

Tak mladá autorka a tak krásně a dojemně napsáno. R^

0 0
možnosti
JB

Dobrý den, pane Khaile, velice Vám děkuji :)

0 0
možnosti
VM

Před rokem a půl mi zemřela matka, byla 30 let po mozkové příhodě, celých těch 30 let se o ní otec denně staral, byli spolu víc jak 55 let. Otec ztratil smysl života, po 8 měsících sám proděla mozkovou příhodu a i když se stav v jednu chvíli začal zlepšovat, rok po matce odešel i on. Tedy vím, o čem píšete. Mě je 53 let a ženatý jsem 27 let a taky vím, že to není, alespoń tady na Zemi, na věky. Taky mi u čtení tekly slzy. Děkuji za ten článek.

2 0
možnosti
JB

Dobrý den, pane Moravče, velice Vám děkuji. Zřejmě po tolika letech někteří lidé bez partnera už nechtějí žít. Vám přeji ještě mnoho, mnoho a mnoho společných let :)

0 0
možnosti

R^Krásné,krásné a ještě jednou krásné.Četla jsem se zatajeným dechem.Jsem s manželem téměř čtyřicet let a čím dál víc si uvědomuju,že to není na věky.Děkuju:-)

1 0
možnosti
JB

Dobrý den, paní Čermáková, velice Vám děkuji za krásný komentář. Jsem opravdu upřímně ráda, že se Vám moje povídka líbila :) Přeji Vašemu manželství ještě spoustu společných a hezkých let :)

0 0
možnosti
JP

Četla jsem to ráno a teď jsem objevila, že Vás inspirovali Vaši prarodiče.

Já jsem se svým manželem bezmála 50 let a Váš blog se mi moc líbil.

Děkuji a pište!

1 0
možnosti
JB

Dobrý den, paní Procházková, velice Vám děkuji. Přeji Vám a Vašemu manželovi ještě spoustu společných a šťastných let.

0 0
možnosti

Smutné a krásné zároveň. Trefa. To je poprvé, co mě tu nějaký blog rozplakal. R^

1 0
možnosti
JB

Dobrý den, pane Šebku, velice Vám děkuji za moc milý komentář.

0 0
možnosti
MP

Nerad to přiznávám, slečno Jano, ale dojala jste mě k slzám. Skutečně. Možná proto, že už nejsem nejmladší a svět vidím poněkud jinak než dřív. Asi i proto, že Vaše povídání není jen o smrti, ale především o lásce. Děkuji a KarmaR^

5 0
možnosti
JB

Dobrý den, pane Pecko, velice Vám děkuji. Je to příběh mých prarodičů. Naučil mě, že láska může být opravdu mocná.

Přeji Vám jen to nejlepší.

2 0
možnosti
JB

Velice Vám děkuji, paní Stárková :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS